Door op deze pagina onze veel gestelde vragen te tonen hopen we je alvast antwoord te geven op je vraag. Is jouw vraag nog niet beantwoord of heb je een opmerking? Neem dan gerust contact met ons op. Rechts bovenin vind je onze contactpagina.

Bestellen

Hoe bestel ik op kadoos.nl?
Bestellen op Kadoos.nl is zeer eenvoudig. Via de keuzehulp kun je het kadoos kiezen door een thema, moment, inhoud of doelgroep te kiezen, of ga direct naar de categorie van jouw keuze. Klik vervolgens op het product om op de pagina te komen waar je kunt bestellen. Vervolgens maak je de keuze om wel of geen kaartje toe te voegen en eventueel te beschrijven welke tekst wij namens jou op het kaartje mogen zetten. Eenmaal klaar klikt je op ‘in winkelwagen’. Rechts bovenin zie je dan het aantal artikelen en de prijs van wat je tot zover in de winkelmand hebt liggen. Door hierop te klikken kom je in het menu ‘Mijn winkelwagen’. Hier doorloop je de volgende vier stappen:

 

Stap 1 Jouw gegevens: 
voeg gerelateerde producten en/of een kortingscode toe. Maak de bestelling precies zoals jij wilt. Klik vervolgens op bestelling afronden.

Stap 2 Verzendmethode:
vul de benodigde velden van het factuuradres in. Dit zijn jouw eigen gegevens. Indien de bestelling naar een ander moet worden verstuurd, kies dan voor de optie 'verzend naar een ander adres' en vul daar de gegevens van de ontvanger in. Maak bij de verzendmethode de keuze tussen de optie bezorgen of ophalen.

Stap 3 Betaalmethoden:
Vink een betaalmethode aan die je wenst te gebruiken.

Stap 4 Bevestiging:
Controleer jouw bestelling en voeg eventueel een opmerking toe voor de mensen van Kadoos.nl. Alles goed ingevuld? Ga dan akkoord met algemene voorwaarden en druk op de knop 'Kopen'. 

Stap 5: Wij doen de rest!
Je hebt besteld! Wij gaan aan de slag met jouw bestelling en zorgen dat wij een fantastische verrassing bezorgen bij jou of jouw ontvanger. Ook krijg je van ons een bevestigingsmail. Klopt de bevestiging niet? Neem dan contact op met de klantenservice. Je kunt bellen naar: 074 205 80 10 of mailen naar [email protected]

Wijzigingen en retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wil je een wijziging doorgeven of je bestelling annuleren? Dat kan natuurlijk gebeuren. Neem in dit geval zo spoedig mogelijk contact met ons op. Het liefst telefonisch zodat we zo snel als mogelijk jouw wijziging kunnen doorvoeren. Je kunt natuurlijk ook een email sturen naar [email protected].

Indien je bestelling reeds verzonden is dan kunnen wij helaas geen aanpassingen meer toepassen. Je kunt dan gebruik maken van het herroepingsrecht.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Indien je niet tevreden bent over onze levering of je hebt je bestelling ontvangen maar de inhoud is beschadigd? Dan zullen we in overleg met jou zoeken naar een passende oplossing. Je kunt je bestelling dan volgens onze retour procedure terugsturen met inachtneming van onze algemene voorwaarden.

Verzenden

Verzending
Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Als je op werkdagen voor 16:00 bestelt, dan zorgen wij dat we je bestelling dezelfde dag aan PostNL overdragen.

Kan ik mijn zending volgen?
Alle kadoos worden standaard verzonden met Track&Trace. Wanneer wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail vind je een link naar de Track&Trace code van jouw bestelling. Zo kun je je bestelling volgen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Indien je op werkdagen voor 16:00 bestelt dan streeft PostNL ernaar dat deze zending de eerstvolgende werkdag wordt bezorgd. PostNL bezorgt niet op zon- en feestdagen.

Wat gebeurt er als mijn ontvanger niet thuis is?
Als jij of jouw ontvanger niet thuis is om het pakje in ontvangst te nemen zal de bezorger van PostNL jouw pakje bij de buren proberen af te geven.

Als dit niet lukt dan probeert PostNL je pakje de volgende dag opnieuw af te leveren. Indien de tweede poging ook niet succesvol is dan levert PostNL jouw bestelling af bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Met het afhaalbericht dat de bezorger achterlaat, is het pakket gedurende twee weken af te halen. Indien dit niet gebeurt dan ontvangen wij het pakje retour. Indien wij je pakje retour ontvangen dan zullen we contact met je opnemen.

Mijn pakket is vertraagd
PostNL streeft ernaar jouw bestelling binnen 1 werkdag te bezorgen. 99% van onze bestellingen wordt binnen 1 werkdag afgeleverd. De overige 1% loopt helaas vertraging op. Wij vinden dit uiteraard heel vervelend, maar hebben hier helaas geen enkele invloed op. Je kunt jouw bestelling middels de ontvangen track&trace code blijven volgen.

Verzendkosten
Voor bestellingen binnen Nederland rekenen wij verzendkosten.

Levertijden
PostNL streeft ernaar alle bestellingen binnen 1 werkdag te bezorgen volgens onderstaand schema.

 

 

Besteld op

Eerste afleverpoging

Tweede afleverpoging

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Vrijdag

Zaterdag

Maandag

Zaterdag

Maandag

Dinsdag

Zondag

Maandag

Dinsdag

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »