Zo ziet dat eruit in de praktijk...

Verras jouw bestaande klanten

Je huidige klanten behouden is een stuk goedkoper dan nieuwe klanten winnen. Maar we vergeten vaak om aandacht aan die bestaande klanten te geven. Verras je vaste klanten dus ook eens een keer. Na een contactmoment met de klantenservice, of een annulering wegens ziekte. Stuur bijvoorbeeld een fruitmand met een beterschapskaart. Zo overtref je de verwachtingen van jouw klant én heb je er een ambassadeur voor jouw organisatie bij!

Vier je successen

Bijzondere momenten verdienen de juiste aandacht. Een huis kopen is zo’n moment. Hoe leuk is het dan om de kersverse bewoners een succes-met-klussen-pakket te sturen? Als makelaar bezorg je de bewoners een blij moment, en wie weet zorgt het ook nog voor een enthousiaste shout-out op social media. Win-win!

Beloon je medewerkers

Heeft jouw medewerker een belangrijke cursus afgerond of een lastige situatie met een klant goed afgewikkeld? Laat zien dat je jouw medewerker waardeert en stuur hem of haar een persoonlijke attentie. Kaartje met een oprecht compliment erbij en je hebt het perfecte waarderingsgeschenk! Zo bouw je aan de relatie met je medewerker, verhoog je de loyaliteit én versterk je de medewerkerstevredenheid.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »